woensdag 29 augustus 2012

I’m in The game!


Dat klinkt een beetje raar, dat vond ik in eerste instantie ook, maar het heeft alles te maken met de minor Digicoach. Deze minor ga ik de komende 10 weken volgen en zal mij hopelijk meer inzicht gaan geven over de digitalisering in de 21e eeuw . Als Pabo student is het belangrijk om deze digitalisering te zien en ook te kunnen toepassen om aan te sluiten bij de belevingswereld van de kinderen van nu.

Digicoach The game is de naam van de minor, deze zal ik even toelichten. Tijdens Digicoach The game werk je in groepen en krijg je steeds 1 opdracht. Voor iedere opdracht kun je punten verdienen en die moet je in overleg met de andere uit je groep eerlijk verdelen.
In het spel heb je verschillende groepen en rollen , deze groepen en rollen moeten ervoor zorgen dat iedereen verschillende taken heeft en we elkaar informatie geven over deelonderwerpen.

Ben je al game over of snap je het nog?
In de loop van de minor zal alles op deze blog een duidelijker worden!

1 Tip! Ben jij benieuwd naar hoe de digitalisering in de 21e eeuw eruit ziet en welke invloeden het heeft op het onderwijs, houd mijn blog dan maar goed in de gaten!

Groetjes,
Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten